BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 18, 2011

[ neW Friend & neW sem ]

  hyee readers !
:)
update blog !
sementara ader tyme nih nak bebel jap dlm BLOG !
kikikiki
jap lg nak anta housemate aku p WANGSA WALK
nak bli tiket wayang bagai !
FLAT 3A
wahh agak mencabar gak cter tu !
xnk la tgok !
takut tgok movee KARAK pun xhbs lg ni..
haha !

akcelly update sebab nak bg thu
DAH msuk sem baru!
SEM 4
bler nk sem 9 ni??
dah tahap gaban nyer duk KL nih
hahahha!
ader aku kisah ngan KL ni!
not my life k !
SESAKAN !
dah SEM9 t
nak chow balik JOHOR
aman.damai.tenang
dekat ngan MR.RIGHT t ..
hahahah!


haaaa reason yg second update seeebabbbbbbb


aku dapat member senget baru !

nak thu saper??
hahaha

korang ader??

ayil
sentul.KL
a.k.a
my ABAH !
huhu
ahahahaa!
ni lah org tuuuuttt !
org KL
ader aku kisah die org kl
yg pnting aku xsuke KL
:D


aku curik gmbar die..
ader aku kisah?
lau die marah aku marah die balik !
setakat pic cabuk nih :)
xder hal aku leh pulang balik!
akcelly knal kat FB
tapi ntah mcmner leh rapat ntah

aku peramaaah ker??
hahah!
peramah lak gak
time tu die ader problem kot
aku ader gak advice..
cehh !
ala2 sesi kaunseling
dulu nk jd ckgu kaunseling
tp now amik business lak..
kikiki

die ok..
peramah..
kekadang pak ustaz die datang gak
SPORTING
baik?
baik gak !
lau bt cter bohong serah pada die..hahah!

yg penting beshhh dapat member mcm die!

korang ader?
xder kan??
aku jer ader..

hahahah!
dah nk siap2 kluar nih!
 tata !
wish me luck 4 this sem okey readers !



meDIAcetAK:LImitedGREenhAnd

0 comments: