BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 17, 2011

[ 21 years my age now]

hye readers! 
dah lama tak update blog..
busy ngan hal dunia..
tak thu nk edit camner blog neh lagi..
bia lah mcm kain lap ape pun...ehehehe:)

 but the way tingaal beberapa jam lg nehhh..
umur saya BERJUMLAH 21..
LAHIR NYA SEORANG BAYI PEREMPUAN YANG BERNAMA 

''NOR FARAIN BINTI ABDULLAH''



dengan kelahiran ini juga
21 tahun saya dapat HIDUP
21 tahun dapat kasih sayang MAK & ABAH
21 tahun dapat FAMILY yang bahagia
21 tahun kenal erti kesabaran
21 tahun kenal erti kasih sayang
21 tahun dapat belaian ILMU dari GURU2
21 tahun dapat kemewahan yang di beri MAK & ABAH
21 tahun baru kenal dunia luar
21 tahun dapat kenal mana lawan mana kawan
21 tahun dapat selesaikan masalah sendiri
21 tahun dapat kegembiraan
kesedihan
kerungsingan
kebahagian

TERIMA KASIH KERANA SAYA DIBERI PELUANG UNTUK HIDUP DI ABAD 21 TAHUN INI
dengan peluang yang ada saya akan berusaha untuk kehidupan yang semakin mencabar

berjauhan dengan family membuat kan saya hidup lebih cekal dan sabar
air mata yang selalu jatuh tidak dapat dilihat MAK & ABAH & KELUARGA
belajar bedikari dan belajar untuk memberhentikan air mata

tahun ke dua tidak bersama keluarga apabila detik 18 OKTOBER
  terasa macam nk buat magik tiba2 ada depan mata FAMILY..

rindu ngan mereka..
tak boleh nk diungkapkan lagi 
selain menitiskan air mata

SEBELUM BALIK KE KOLEJ
PELUK CIUM ABAH MESTI TAK TINGGAL
bila peluk abah je
pesanan abah tetap sama tidak pernah berubah
"ADIK BELAJAR BETUL2 INI JE PELUANG TERAKHIR ADIK"
"JANGAN SIA2 KAN PELUANG YANG ADA"

ketika detik ni lah rasa mcm nk jatuh jantung
berfikir sejenak

BOLEH ke aku kecapi impian ini?
BOLEH ke aku hadapi semua ini?
BOLEH ke aku bahagia kan mereka ?
BOLEH ke aku membalas jasa mereka?
BERSEDIA ke aku untuk hadapi segala dugaan ini?

HANYA ALLAH YANG TAHU KEMAMPUAN AKU
"YA ALLAH BERILAH AKU KEKUATAN YA ALLAH"

mungkin dengan peluang yang diberi akan ku buktikan


*TERIMA KASIH KEPADA SEMUA YANG WISH BDAY SAYA

love u all..:)

medIAceTAK:LImitEDgREEn hAND





0 comments: