BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 25, 2011

[i miss u friendss!]

hyeee readers!
hmmm very bored..
actually..tomorow i have one more subject for examm.><"
but..mcm ader yg xkner jer ari nihh..:(
hmmm...time2 mcm nih teringat membe2 sekolah dulu...
beshhh...byak pahit.manis.tawar.payau.:)
rinduuuu kamu semua!
biler nak meet nih...?
nak camping mcm dulu.
minum abc.cendol sesame..:)
merempit reramai..
gile2 reramai..:)
andd paling beshh biler kumpul reramai...><"
ader je nk dibualkan...
miss u all..:(

miss ko meera!
ko la byak bersama aku dulu2
ko byak bt aku mnangis.ketawa.happy
aku mintk maaf klu ader bt salah ngan kau selama nih..
ko jgn luper aku tauu..:(
aku nk jumpe ko..
nak citer memcm ngan ko..
nak pluk ko kuat2!
aku xthu la nper ary ni aku rindu sgat kat ko!!
ko rindu aku x?
aku mnangis buat blog nih..:'(
membe aku tgur..hmm maluuu..
ko jge diri bebaik tau...
aku thu ko menderita dulu tp aku xbyak tlong ko..
aku mintak maaf meera..
waktu tu otak bdak sek..
aku mintak maaf oke..
and walau berjaya mane aku t aku xluper ko...
sekarang baru aku thu ape erti ko kat hidup aku..
dah jauh mcm ni bru aku rasa meera..:'(
xder ap aku nak ucap selain RINDU KO TAUK!!
Kau kawan aku smpi biler2..
and satu lg rahsia ko rahsia aku jgak..
aku xkan lupe kenangan kiter...
jumper t aku nk jalan2 ngan ko..
dah berani nk drive jejauh..
kiter tgok wayang.shopping. melaram oke...:)

p/s: aku xkan lupa ko sampai bila2..aku sayang ko!!


mediaCETak:liMITedgrEENHAnd


0 comments: