BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 10, 2011

..trIP to jOhoR BAHru..i'm COmiNG..

beep! beep!...heyy da lmer x update blog...huhu...
sibuk ngan assessment lorh...
ni pon curi2 update...
assignment mlmbak xbt lg...huhu

xde ap nk nak cakap lg selain GEMBIRA DAH GEMBIRA...nak thu nper?
sebab esok 11 hb 2011 nak balik kampung terchinta...\(-_-)/
gembire kot sebab dah lmer xbalik..selama nih dok k.l tahan giler2 supaya tidak balik johor...>,<
oleh kerana mggu ni adik ipar abg i tunang saya boleh la blik..lau x,xbleh balik tggu cuty semm..:(
anyway..mmg gembira...

miss my mom!! tggu adik balik oke....masak sodap2..:)
rindu sangat2...hmmm masak sdap2 yer...dah lmer xmakan masakan mak...dok k.l mkn meggi n mkn kad kdai xsama mcm masakan mak..:(
..xsabar dah nie....:)..nak ayam kicap,ayam masak merah..semuanyer ayam..tahu lah favourite ayam..kah3..ader aku kisah? my mom mesti masak punyer....

waaaaa..:'( rindu umah ku...home sweet home...! wait oke..

ini lah umah sayer....oppsss umah aBAH AND MAK lahhh..kiikii
perghhhh rindu ngan bantal,tilam,selimut n semua nyer lah...
tempat pling lena sekali tidur adelah bilik kesayangan ku...mmg lau xdisimbah air xlorh nk bangun..:)

miss nak driving....:)
saya rindu kamu wahai kereta JLY 5161..
aku akan bawa kamu kemane2 oke..tggu aku balik..kter berjimba bersama2..
ni lah kete ABG aku yg selalu aku melenjan..kah4..kete sndiri xdeer so lenjan lah keter sesaper yg ader kat umah tu...pantang line clear compom ilg kete...report kat mak jer..org len dah blik t bru report..jaat x?
hahaha..ader ku kisah labi oiii....yg pnting aku dapat jejalan..


miss korang semua...tggu mak tam balik....:)
huhu.....miss nyer nan dowg nih...kat umah atok n nenek korang lah yang banyak bt bersepah yang banyak bt bising dan banyak makan jajan mak usu an dah paling banyak baju korang yang aku kner basuh..hampehh tol.....korang mmg nakal... tp tanpa korang umah tu sunyi..huhu
tapi lau dah ader kekdg geram lak..ponat lah mak tam nak kmas umah...lau mnyapu tu ader je korang nyer mainan terselit2 an...?hmm...geram nan korang...
tapi aku suker korang sebab korang SANGAT2 NAKAL.....kikikiki

miahahahahahahaha!
hhahahahahah..sambung tawe lg..sebab mmg kbetulan!!!
x terp.k jom heboh turn johor...kikiki....my bro tpn2 aku...dowang ingat i xbalik..huhu
siap jeles kan aku lg kot...dgan selumber aku cakap.."dah ckup wet nak blnjer adik?" miahahahah...padan muker korang kner blnjer aku..huhu..saper soh calling2..kan dah kner pau...shuker...dah lmer x p..
thun lpas x p sebab ade ap nath ek...hmmm...beshhhh.....aku xkan luper jasa korang blnjer aku..thanksss.. :D

huhu...kesimpulan nyer..mmg xsabar nak balik lahh...rindu ngan MAK,ABAH,ALONG,ANGAH,UDA,ERIS,AZI,DAYAH.AIMAN,DANISH,IRFAN, AND MY LITLLE GIRL CARRISA SOFEA DAN SEMUANYA LAH!..TGGU LA SAYER BALIK OK...:)


                                                                                                    meDIaCEtak:limITEDgReeNhanD

0 comments: